KM Felt 2018

Fin og Grov den 11 08 18
Kretsmesterskap i feltskyting i Åenget i dag med fin og grov.. Totalt 56 startende fra 6 klubber deltok på stevnet. Kretsmester i finfelt ble Torbjørn Johnsen fra Brønnøysund og kretsmester i grovfelt ble Holger Vilter fra Bodø. Det måtte flere omskytinger til før alle vinnerne var kåret.
Stevnet var også klubbmesterskap. i Finfelt ble det gull til Roy Blokhus, sølv til Unn Tove Djuplasti og bronse til Ronny Pedersen. I Grovfelt ble det gull til Ronny Pedersen, sølv til Erlend Kristiansen og bronse til Roy Blokhus.
Dette var første del av kretsmesterskapet som fortsetter i morgen og da er det militær og revolverfelt som er på programmet.

IMG_6316  IMG_6314
Torbjørn Johnsen  Brønnøysund PK            Holger Vilter Bodø SSK
Kretsmester Finfelt                                         Kretsmester Grovfelt

Revolver og militær den 12 08 18
Dag 2 av kretsmesterskapet var det revolver – og militærfelt som sto på programmet. Roy Blokhus ble kretsmester i revolverfelt og Bjørn Aage Orø ble kretsmester i Militærfelt. Det ble også mange medaljevinnere.
60 starter fra 7 forskjellige klubber deltok på stevnet.
Stevnet var også klubbmesterskap. Her ble det ble gull til Alfred Rune Pedersen, sølv til Jøran Stokvik Nilssen og bronsen tok Roy Blokhus. I klassen for revolverfelt ble det gull til Roy Blokhus, Sølv til Jøran Stokvik Nilsen og bronse til Alfred Rune Pedersen.
En stor takk til alle som deltok på helgas stevner og til alle som bidro med å arrangere. En ekstra rose til Amy Vonstad for organisering av kjøkkenet, det er gull verdt 🙂

Bjorn   IMG_6347
Bjørn Åge Orø – Bodø SSK                                      Roy Blokhus – Mo Pk
Kretsmester Militærfelt                                          Kretsmester Revolverfelt
Se i mappen RESULTATER for komplette resultatlister.Se også vår side på Facebook for ytterligere bilder, videoer og innlegg.